Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменов, В.Ф.-
dc.contributor.authorБортник, Л.В.-
dc.contributor.authorСемёнов, В.Ф.-
dc.contributor.authorБортник, Л.В.-
dc.contributor.authorSemenov, V.-
dc.contributor.authorBortnyk, L.-
dc.date.accessioned2014-04-27T09:52:30Z-
dc.date.available2014-04-27T09:52:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСеменов В. Ф. Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу / В. Ф. Семенов, Л. В. Бортник // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49). – Ч. 1. – С. 68-76.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1226-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання застосування франчайзингової системи у готельному бізнесі України. Визначено сутність, переваги та недоліки франчайзингу, проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід функціонування франчайзингових готельних мереж. Обґрунтовано перспективи розвитку франчайзингових систем у готельному бізнесі України.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены вопросы применения франчайзинговой системы в гостиничном бизнесе Украины. Определены сущность, преимущества и недостатки франчайзинга, проанализирован зарубежный и отечественный опыт функционирования франчайзинговых гостиничных сетей. Обоснованы перспективы развития франчайзинговых систем в гостиничном бизнесе Украины.-
dc.description.abstractIn the article the issues of application of the franchising system in the hotel business of Ukraine have been considered. The aim, advantages and disadvantages of franchising and analyzed foreign and domestic experience of functioning of the franchise of hotel chains have been pointed out. The perspectives of development of the franchising system in the hotel business in Ukraine have been outlined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectготельна мережаru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjectорганізаціяru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectгостиничная сетьru_RU
dc.subjectгостиничный бизнесru_RU
dc.subjectорганизацияru_RU
dc.subjectразвитиеru_RU
dc.subjectуправлениеru_RU
dc.subjectfranchisingru_RU
dc.subjecthotel chainru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.subjectorganizationru_RU
dc.subjectdevelopmentru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.titleФранчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесуru_RU
dc.title.alternativeФранчайзинг как метод организации и развития гостиничного бизнесаru_RU
dc.title.alternativeFranchising as a method of organization and development of the hotel businessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 49
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.