Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1227
Назва: Модель формирования национальной гостиничной сети
Інші назви: Модель формування національної готельної мережі
The model of formation of the national hotel chain
Автори: Бортник, Л.В.
Бортник, Л.В.
Bortnyk, L.
Бібліографічний опис: Бортник Л. В. Модель формирования национальной гостиничной сети / Л. В. Бортник, В. Ф. Семенов // Бизнес. Образование. Право. Вестник Волгоградского института бизнеса. – 2014. – № 1 (26). – С. 97-101.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Волгоградський інститут бізнесу
Ключові слова: гостиничный бизнес
эффективность
конкурентоспособность предприятия
национальная гостиничная сеть
интегрированная сеть
консорциум
франчайзинг
регулирование
модель
стратегия
развитие
готельний бізнес
ефективність
конкурентоспроможність підприємства
національна готельна мережа
інтегрована мережа
консорціум
франчайзинг
регулювання
модель
стратегія
розвиток
hotel business
efficiency
enterprise competitiveness
national hotel chain
integrated chain
consortia
franchising
regulation
model
strategy
development
Короткий огляд (реферат): В статье проанализированы прогрессивные модели организации гостиничных сетей и показатели их деятельности. Уделено особое внимание развитию франчайзинговых отношений в международном гостиничном бизнесе. Охарактеризованы современное состояние и основные причины неэффективной деятельности предприятий гостиничного бизнеса Украины. Обоснована стратегия развития гостиничного бизнеса на основе формирования национальной гостиничной сети. Рассмотрены методические и практические аспекты формирования национальной гостиничной сети, а также преимущества ведения сетевого бизнеса в современных условиях конкуренции. Определены основные тенденции развития рынка гостиничных услуг Украины.
У статті проаналізовано прогресивні моделі організації готельних мереж і показники їхньої діяльності. Приділено особливу увагу розвитку франчайзингових відносин в міжнародному готельному бізнесі. Охарактеризовано сучасний стан і основні причини неефективної діяльності підприємств готельного бізнесу України. Обґрунтована стратегія розвитку готельного бізнесу на засадах формування національної готельної мережі. Розглянуто методичні та практичні аспекти формування національної готельної мережі, а також переваги ведення мережевого бізнесу в сучасних умовах конкуренції. Визначено основні тенденції розвитку ринку готельних послуг України.
The article has analyzed the progressive models of organization of the hotel chains and indicators of their activity. The special attention has been paid to the development of franchising in the international hotel business. The current state and main reasons for ineffective performance of the enterprises of hotel business in Ukraine have been characterised. The development strategy of the hotel business on the basis of the formation of the national hotel chain has been justified. Methodical and practical aspects of the formation of the national hotel chain and the advantages of conducting chain business in modern conditions of competition have been reviewed. The main tendencies of development of the hotel service market of Ukraine have been identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1227
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Модель формирования национальной гостиничной сети.pdf309,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.