Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБортник, Л.В.-
dc.contributor.authorБортник, Л.В.-
dc.contributor.authorBortnyk, L.-
dc.date.accessioned2014-04-27T10:03:26Z-
dc.date.available2014-04-27T10:03:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБортник Л. В. Модель формирования национальной гостиничной сети / Л. В. Бортник, В. Ф. Семенов // Бизнес. Образование. Право. Вестник Волгоградского института бизнеса. – 2014. – № 1 (26). – С. 97-101.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1227-
dc.description.abstractВ статье проанализированы прогрессивные модели организации гостиничных сетей и показатели их деятельности. Уделено особое внимание развитию франчайзинговых отношений в международном гостиничном бизнесе. Охарактеризованы современное состояние и основные причины неэффективной деятельности предприятий гостиничного бизнеса Украины. Обоснована стратегия развития гостиничного бизнеса на основе формирования национальной гостиничной сети. Рассмотрены методические и практические аспекты формирования национальной гостиничной сети, а также преимущества ведения сетевого бизнеса в современных условиях конкуренции. Определены основные тенденции развития рынка гостиничных услуг Украины.ru_RU
dc.description.abstractУ статті проаналізовано прогресивні моделі організації готельних мереж і показники їхньої діяльності. Приділено особливу увагу розвитку франчайзингових відносин в міжнародному готельному бізнесі. Охарактеризовано сучасний стан і основні причини неефективної діяльності підприємств готельного бізнесу України. Обґрунтована стратегія розвитку готельного бізнесу на засадах формування національної готельної мережі. Розглянуто методичні та практичні аспекти формування національної готельної мережі, а також переваги ведення мережевого бізнесу в сучасних умовах конкуренції. Визначено основні тенденції розвитку ринку готельних послуг України.-
dc.description.abstractThe article has analyzed the progressive models of organization of the hotel chains and indicators of their activity. The special attention has been paid to the development of franchising in the international hotel business. The current state and main reasons for ineffective performance of the enterprises of hotel business in Ukraine have been characterised. The development strategy of the hotel business on the basis of the formation of the national hotel chain has been justified. Methodical and practical aspects of the formation of the national hotel chain and the advantages of conducting chain business in modern conditions of competition have been reviewed. The main tendencies of development of the hotel service market of Ukraine have been identified.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherВолгоградський інститут бізнесуru_RU
dc.subjectгостиничный бизнесru_RU
dc.subjectэффективностьru_RU
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru_RU
dc.subjectнациональная гостиничная сетьru_RU
dc.subjectинтегрированная сетьru_RU
dc.subjectконсорциумru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectрегулированиеru_RU
dc.subjectмодельru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectразвитиеru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectнаціональна готельна мережаru_RU
dc.subjectінтегрована мережаru_RU
dc.subjectконсорціумru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectрегулюванняru_RU
dc.subjectмодельru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.subjectenterprise competitivenessru_RU
dc.subjectnational hotel chainru_RU
dc.subjectintegrated chainru_RU
dc.subjectconsortiaru_RU
dc.subjectfranchisingru_RU
dc.subjectregulationru_RU
dc.subjectmodelru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectdevelopmentru_RU
dc.titleМодель формирования национальной гостиничной сетиru_RU
dc.title.alternativeМодель формування національної готельної мережіru_RU
dc.title.alternativeThe model of formation of the national hotel chainru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Модель формирования национальной гостиничной сети.pdf309,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.