Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12296
Title: Прямий маркетинг у сфері вищої освіти
Other Titles: Direct marketing in higher education
Authors: Жарська, І.О.
Zhars’ka, I.
Citation: Жарська І. О. Прямий маркетинг у сфері вищої освіти / І. О. Жарська // Experimental and theoretical research in modern science: тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кишинів, 16-18 листопада 2020 року). – Кишинів (Молдова), 2020. – С. 102-103.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетингові комунікації
маркетинг освітніх послуг
маркетинг у соціальних медіа
заклад вищої освіти
цільова аудиторія
ринок освітніх послуг
marketing communications
educational services marketing
Social Media Marketing
institution of higher education
target audience
market of educational services
тези доповідей
Abstract: Традиційно одним і головних інструментів комунікаційної політики навчальних закладів є прямі продажі, які дозволяють сформувати інформаційний контент, чітко спрямований на кожну цільову групу–потенційні абітурієнти (випускники шкіл, молодші спеціалісти, бакалаври), батьки, вчителі шкіл. Саме ефективний контент дозволяє абітурієнтам зробити усвідомлений вибір навчального закладу і спеціальності.
Traditionally, one of the main tools of communication policy of educational institutions are direct sales, which allow to form information content clearly aimed at each target group - potential entrants, parents, school teachers. It is effective content that allows applicants to make an informed choice of educational institution and specialty.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12296
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.