Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12297
Назва: Ділова репутація банків: цифрові виклики та управління
Інші назви: Business reputation of banks: digital challenges and management
Автори: Кузнєцова, Л.В.
Жердецкая, Л.В.
Коваленко, В.В.
Няньчук, Н.Ю.
Онищенко, Ю.І.
Деркач, Ю.Б.
Кузнєцов, А.М.
Kuznetsova, L.
Zherdetskaya, L.
Kovalenko, V.
Nyanchuk, N.
Onishchenko, Yu.
Derkach, Yu.
Kuznetsov, A.
Бібліографічний опис: Ділова репутація банків: цифрові виклики та управління: монографія / Л. В. Кузнєцова, Л. В. Жердецька, В. В. Коваленко та інш. / ред. Л. В. Кузнєцова. – Харків: «Діса Плюс», 2020. – 327 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Діса Плюс
Ключові слова: ділова репутація
імідж
бренд
онлайн-репутація
репутаційний ризик банку
business reputation
image
brand
online reputation
reputational risk of the bank
монографія
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена проблемам формування теоретичних і методичних засад, а також практичних рекомендацій щодо управління ризиком втрати ділової репутації банків в умовах цифровізації. Досліджено еволюцію наукових підходів до визначення понять «ділова репутація», «імідж», «бренд» «онлайн-репутація», «репутаційний ризик» банку. Розроблено методологію оцінки онлайн-репутації банку у соціальних мережах та пошукових системах. Окрему увагу приділено побудові інтегрального показника оцінки рівня репутаційного ризику банку в умовах цифрової трансформації банківського бізнесу. Обґрунтовано методологічні основи формування інтегрованої системи управління репутаційним ризиком банку. Запропоновано теоретичне обґрунтування сутності репутаційного аудиту в банку; доведено необхідність його проведення за окремими етапами.
The monograph is devoted to the problems of formation of theoretical and methodological principles, and also practical recommendations for managing the risk of losing the business reputation of banks conditions of digitization. The evolution of scientific approaches to the definition of "business reputation","image","brand","online reputation","reputation risk" of the bank. Developed methodology for assessing the bank's online reputation in social networks and search engines. Particular attention is paid to the construction of an integrated indicator of reputation risk bank in the digital transformation of the banking business. Methodological is substantiated basics of forming an integrated system of reputation risk management of the bank. Theoretical substantiation of the essence of reputational audit in the bank is offered; brought the need to conduct it in separate stages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12297
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи
Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.