Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнєцова, Л.В.-
dc.contributor.authorЖердецкая, Л.В.-
dc.contributor.authorКоваленко, В.В.-
dc.contributor.authorНяньчук, Н.Ю.-
dc.contributor.authorОнищенко, Ю.І.-
dc.contributor.authorДеркач, Ю.Б.-
dc.contributor.authorКузнєцов, А.М.-
dc.contributor.authorKuznetsova, L.-
dc.contributor.authorZherdetskaya, L.-
dc.contributor.authorKovalenko, V.-
dc.contributor.authorNyanchuk, N.-
dc.contributor.authorOnishchenko, Yu.-
dc.contributor.authorDerkach, Yu.-
dc.contributor.authorKuznetsov, A.-
dc.date.accessioned2021-01-21T09:48:45Z-
dc.date.available2021-01-21T09:48:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДілова репутація банків: цифрові виклики та управління: монографія / Л. В. Кузнєцова, Л. В. Жердецька, В. В. Коваленко та інш. / ред. Л. В. Кузнєцова. – Харків: «Діса Плюс», 2020. – 327 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12297-
dc.description.abstractМонографія присвячена проблемам формування теоретичних і методичних засад, а також практичних рекомендацій щодо управління ризиком втрати ділової репутації банків в умовах цифровізації. Досліджено еволюцію наукових підходів до визначення понять «ділова репутація», «імідж», «бренд» «онлайн-репутація», «репутаційний ризик» банку. Розроблено методологію оцінки онлайн-репутації банку у соціальних мережах та пошукових системах. Окрему увагу приділено побудові інтегрального показника оцінки рівня репутаційного ризику банку в умовах цифрової трансформації банківського бізнесу. Обґрунтовано методологічні основи формування інтегрованої системи управління репутаційним ризиком банку. Запропоновано теоретичне обґрунтування сутності репутаційного аудиту в банку; доведено необхідність його проведення за окремими етапами.en_US
dc.description.abstractThe monograph is devoted to the problems of formation of theoretical and methodological principles, and also practical recommendations for managing the risk of losing the business reputation of banks conditions of digitization. The evolution of scientific approaches to the definition of "business reputation","image","brand","online reputation","reputation risk" of the bank. Developed methodology for assessing the bank's online reputation in social networks and search engines. Particular attention is paid to the construction of an integrated indicator of reputation risk bank in the digital transformation of the banking business. Methodological is substantiated basics of forming an integrated system of reputation risk management of the bank. Theoretical substantiation of the essence of reputational audit in the bank is offered; brought the need to conduct it in separate stages.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДіса Плюсen_US
dc.subjectділова репутаціяen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectонлайн-репутаціяen_US
dc.subjectрепутаційний ризик банкуen_US
dc.subjectbusiness reputationen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectonline reputationen_US
dc.subjectreputational risk of the banken_US
dc.subjectмонографіяen_US
dc.titleДілова репутація банків: цифрові виклики та управлінняen_US
dc.title.alternativeBusiness reputation of banks: digital challenges and managementen_US
dc.typeMonographen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи
Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.