Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12310
Назва: Маркетингові інформаційні системи: характерні особливості, наслідки та проблеми впровадження
Інші назви: Marketing information systems: characteristics, implications and implementation problems
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Браїла Г. В. Маркетингові інформаційні системи: характерні особливості, наслідки та проблеми впровадження / Г. В. Браїла, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 54–61.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
інформація
інформаційні технології
маркетингова інформаційна система
marketing activities
information
information technology
marketing information system
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута необхідність автоматизації маркетингової діяльності. Розкрито сутність та характерні особливості маркетингової інформаційної системи, наведена класифікація її загальних задач. Окреслено умови функціонування, наслідки та проблеми впровадження маркетингової інформаційної системи на підприємстві.
The article discusses the system of automated marketing activities. The essence and characteristic features of the marketing information system are revealed, the classification of its general tasks is introduced. The conditions of functioning, the consequences and problems of introducing a marketing information system at an enterprise are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12310
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.