Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12310
Title: Маркетингові інформаційні системи: характерні особливості, наслідки та проблеми впровадження
Other Titles: Marketing information systems: characteristics, implications and implementation problems
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Браїла Г. В. Маркетингові інформаційні системи: характерні особливості, наслідки та проблеми впровадження / Г. В. Браїла, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 54–61.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова діяльність
інформація
інформаційні технології
маркетингова інформаційна система
marketing activities
information
information technology
marketing information system
стаття
Abstract: У статті розглянута необхідність автоматизації маркетингової діяльності. Розкрито сутність та характерні особливості маркетингової інформаційної системи, наведена класифікація її загальних задач. Окреслено умови функціонування, наслідки та проблеми впровадження маркетингової інформаційної системи на підприємстві.
The article discusses the system of automated marketing activities. The essence and characteristic features of the marketing information system are revealed, the classification of its general tasks is introduced. The conditions of functioning, the consequences and problems of introducing a marketing information system at an enterprise are determined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12310
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.