Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12314
Назва: Особливості використання таргетингу та ретаргетингу в туризмі
Інші назви: Features of the use of targeting and retargeting in tourism
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Постолатій Д. О. Особливості використання таргетингу та ретаргетингу в туризмі / Д. О. Постолатій, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 87–93.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: таргетинг
ретаргетинг
туризм
тактика
targeting
retargeting
tourism
tactics
стаття
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття та особливості використання в туризмі таких інструментів інтернет-маркетингу, як таргетинг та ретаргетінг. Охарактеризовано тактики таргетингу для реклами туристичних продуктів та послуг. Розглянуто різновиди ретаргетингу та механізм його дії. Визначено переваги використання в туристичній сфері таргетингу та ретаргетингу.
The concept and features of the tourism of such internet marketing tools such as targeting and retargeting are considered. Targeting tactics characterized for advertising tourist products and services. Considered varieties of retargeting and the mechanism of its action. The benefits of use in the tourist area of targeting and retargeting are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12314
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості використання таргетингу та ретаргетингу в туризмі.pdf632,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.