Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12314
Title: Особливості використання таргетингу та ретаргетингу в туризмі
Other Titles: Features of the use of targeting and retargeting in tourism
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Постолатій Д. О. Особливості використання таргетингу та ретаргетингу в туризмі / Д. О. Постолатій, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 87–93.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: таргетинг
ретаргетинг
туризм
тактика
targeting
retargeting
tourism
tactics
стаття
Abstract: Розглянуто поняття та особливості використання в туризмі таких інструментів інтернет-маркетингу, як таргетинг та ретаргетінг. Охарактеризовано тактики таргетингу для реклами туристичних продуктів та послуг. Розглянуто різновиди ретаргетингу та механізм його дії. Визначено переваги використання в туристичній сфері таргетингу та ретаргетингу.
The concept and features of the tourism of such internet marketing tools such as targeting and retargeting are considered. Targeting tactics characterized for advertising tourist products and services. Considered varieties of retargeting and the mechanism of its action. The benefits of use in the tourist area of targeting and retargeting are determined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12314
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.