Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12316
Назва: Просування товарів та послуг у соціальних мережах
Інші назви: Promotion of goods and services in social networks
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Катерева О. В. Просування товарів та послуг у соціальних мережах / О. В. Катерева, В. А. Павлик, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 103–110.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інтернет-маркетинг
просування
соціальні мережі
SMM
комунікації
internet marketing
promotion
social networks
SMM
communications
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено використання соціальних медіа як каналів для просування бренду, компанії або товарів і послуг. Охарактеризовано основні методи роботи, за допомогою яких відбувається просування у соціальних мережах. Розглянуто переваги та недоліки маркетингу у соціальних медіа порівняно з традиційними маркетинговими рішеннями.
The article explores the use of social media as a channel to promote a brand, company, or goods and services. The main methods of work with the help of which there is a promotion in social networks are characterized. The advantages and disadvantages of social media marketing are considered in comparison with traditional marketing solutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12316
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Просування товарів та послуг у соціальних мережах.pdf618,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.