Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12316
Title: Просування товарів та послуг у соціальних мережах
Other Titles: Promotion of goods and services in social networks
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Катерева О. В. Просування товарів та послуг у соціальних мережах / О. В. Катерева, В. А. Павлик, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 103–110.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: інтернет-маркетинг
просування
соціальні мережі
SMM
комунікації
internet marketing
promotion
social networks
SMM
communications
стаття
Abstract: У статті досліджено використання соціальних медіа як каналів для просування бренду, компанії або товарів і послуг. Охарактеризовано основні методи роботи, за допомогою яких відбувається просування у соціальних мережах. Розглянуто переваги та недоліки маркетингу у соціальних медіа порівняно з традиційними маркетинговими рішеннями.
The article explores the use of social media as a channel to promote a brand, company, or goods and services. The main methods of work with the help of which there is a promotion in social networks are characterized. The advantages and disadvantages of social media marketing are considered in comparison with traditional marketing solutions.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12316
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.