Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2021-01-27T15:33:44Z-
dc.date.available2021-01-27T15:33:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКатерева О. В. Просування товарів та послуг у соціальних мережах / О. В. Катерева, В. А. Павлик, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 103–110.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12316-
dc.description.abstractУ статті досліджено використання соціальних медіа як каналів для просування бренду, компанії або товарів і послуг. Охарактеризовано основні методи роботи, за допомогою яких відбувається просування у соціальних мережах. Розглянуто переваги та недоліки маркетингу у соціальних медіа порівняно з традиційними маркетинговими рішеннями.en_US
dc.description.abstractThe article explores the use of social media as a channel to promote a brand, company, or goods and services. The main methods of work with the help of which there is a promotion in social networks are characterized. The advantages and disadvantages of social media marketing are considered in comparison with traditional marketing solutions.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleПросування товарів та послуг у соціальних мережахen_US
dc.title.alternativePromotion of goods and services in social networksen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Просування товарів та послуг у соціальних мережах.pdf618,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.