Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1232
Назва: Статистичне оцінювання структури і поведінки споживачів на ринку товарів і послуг
Інші назви: Статистическая оценка структуры и поведения потребителей на рынке товаров и услуг
Statistical estimation of structure and conduct of users at the market of goods and services
Автори: Самотоєнкова, О.В.
Самотоенкова, Е.В.
Samotoenkova, E.
Бібліографічний опис: Самотоєнкова О. В. Статистичне оцінювання структури і поведінки споживачів на ринку товарів і послуг / О. В. Самотоєнкова // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2007. - Вип. 25. - С. 306- 310.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Ключові слова: ринок товарів і послуг
споживачі
оцінювання
структура і поведінка
рынок товаров и услуг
потребители
оценка
структура и поведение
market of goods and services
users
estimation
structure and conduct
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми удосконалення методології оцінки ефективності ринкових процесів і явищ. Висвітлююються дискусійні питання, пов’язані зі специфікою ринкової сфери. Пропонуюються підходи щодо використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях структури і поведінки споживачів на ринку товарів і послуг, розглядається система показників оцінювання.
В статье рассматриваются проблемы усовершенствования методологии оценки эффективности рыночных процессов и явлений. Освещаются дискуссионные вопросы, связанные со спецификой рыночной сферы. Предлагаются подходы к использованию статистических методов в маркетинговых исследованиях структуры и поведения потребителей на рынке товаров и услуг, рассматривается система показателей оценивания.
In the article the problems of improvement of a methodology of an estimation of efficiency of market processes and phenomena are considered. The debatable problems, bound with specificity of market sphere are lighted. Dynamics of efficiency and contribution of market sphere to macroeconomic parameters of country is analysed. The approaches tangent increases of efficiency of operation of this line of business are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1232
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.