Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12320
Назва: Маркетингові інтернет-комунікації у діяльності компаній
Інші назви: Internet marketing communications in the activities of companies
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Недєва О. І. Маркетингові інтернет-комунікації у діяльності компаній / О. І. Недєва, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 137–142.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
інтернет-комунікації
брендинг
реклама
просування
marketing activities
Internet communications
branding
advertising
promotion
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано вплив сучасних інтернет-комунікацій на розвиток бренду компанії. Проведено аналіз основних методів просування в Інтернеті, визначено їх особливості та переваги. Наведено статистичні дані щодо користування Інтернетом та соцмережами, на підставі чого обґрунтовано необхідність застосування компаніями маркетингових методів просування, орієнтованих на соціальне середовище.
The article analyzes the influence of modern Internet communications on the development of a company brand. The analysis of the main methods of promotion on the Internet is carried out, their features and advantages are determined. Statistical data on the use of the Internet and social networks were provided, on the basis of which the need for companies to use marketing promotion methods focused on the social environment was substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12320
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові інтернет-комунікації у діяльності компаній.pdf648,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.