Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2021-01-28T09:46:04Z-
dc.date.available2021-01-28T09:46:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНедєва О. І. Маркетингові інтернет-комунікації у діяльності компаній / О. І. Недєва, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 137–142.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12320-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вплив сучасних інтернет-комунікацій на розвиток бренду компанії. Проведено аналіз основних методів просування в Інтернеті, визначено їх особливості та переваги. Наведено статистичні дані щодо користування Інтернетом та соцмережами, на підставі чого обґрунтовано необхідність застосування компаніями маркетингових методів просування, орієнтованих на соціальне середовище.en_US
dc.description.abstractThe article analyzes the influence of modern Internet communications on the development of a company brand. The analysis of the main methods of promotion on the Internet is carried out, their features and advantages are determined. Statistical data on the use of the Internet and social networks were provided, on the basis of which the need for companies to use marketing promotion methods focused on the social environment was substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectінтернет-комунікаціїen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectInternet communicationsen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleМаркетингові інтернет-комунікації у діяльності компанійen_US
dc.title.alternativeInternet marketing communications in the activities of companiesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові інтернет-комунікації у діяльності компаній.pdf648,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.