Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12321
Назва: Особливості маркетингових досліджень в Інтернеті
Інші назви: Features of marketing research on the Internet
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Томашайтіс К. Д. Особливості маркетингових досліджень в Інтернеті / К. Д. Томашайтіс, К. В. Овчиннікова, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 143–149.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інформація
маркетингові дослідження
онлайн-дослідження
онлайн опитування
інтернет-маркетинг
information
marketing research
online research
online survey
internet marketing
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність таких понять, як «маркетингові дослідження», «онлайн-дослідження». Окреслено переваги та недоліки, які мають маркетингові дослідження в Інтернеті порівняно з традиційними дослідженнями. Проаналізовано проблеми становлення інтернет-маркетингу в Україні.
The article reveals the essence of such concepts as "marketing research", "online research". The advantages and disadvantages of Internet marketing research in comparison with traditional research have been identified. The problems of the formation of Internet marketing in Ukraine are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12321
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості маркетингових досліджень в Інтернеті.pdf594,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.