Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12321
Title: Особливості маркетингових досліджень в Інтернеті
Other Titles: Features of marketing research on the Internet
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Томашайтіс К. Д. Особливості маркетингових досліджень в Інтернеті / К. Д. Томашайтіс, К. В. Овчиннікова, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 143–149.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: інформація
маркетингові дослідження
онлайн-дослідження
онлайн опитування
інтернет-маркетинг
information
marketing research
online research
online survey
internet marketing
стаття
Abstract: У статті розкрито сутність таких понять, як «маркетингові дослідження», «онлайн-дослідження». Окреслено переваги та недоліки, які мають маркетингові дослідження в Інтернеті порівняно з традиційними дослідженнями. Проаналізовано проблеми становлення інтернет-маркетингу в Україні.
The article reveals the essence of such concepts as "marketing research", "online research". The advantages and disadvantages of Internet marketing research in comparison with traditional research have been identified. The problems of the formation of Internet marketing in Ukraine are analyzed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12321
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.