Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2021-01-28T09:51:21Z-
dc.date.available2021-01-28T09:51:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТомашайтіс К. Д. Особливості маркетингових досліджень в Інтернеті / К. Д. Томашайтіс, К. В. Овчиннікова, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 143–149.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12321-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність таких понять, як «маркетингові дослідження», «онлайн-дослідження». Окреслено переваги та недоліки, які мають маркетингові дослідження в Інтернеті порівняно з традиційними дослідженнями. Проаналізовано проблеми становлення інтернет-маркетингу в Україні.en_US
dc.description.abstractThe article reveals the essence of such concepts as "marketing research", "online research". The advantages and disadvantages of Internet marketing research in comparison with traditional research have been identified. The problems of the formation of Internet marketing in Ukraine are analyzed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectонлайн-дослідженняen_US
dc.subjectонлайн опитуванняen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectonline researchen_US
dc.subjectonline surveyen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleОсобливості маркетингових досліджень в Інтернетіen_US
dc.title.alternativeFeatures of marketing research on the Interneten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості маркетингових досліджень в Інтернеті.pdf594,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.