Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2021-01-28T09:51:21Z-
dc.date.available2021-01-28T09:51:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТомашайтіс К. Д. Особливості маркетингових досліджень в Інтернеті / К. Д. Томашайтіс, К. В. Овчиннікова, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 143–149.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12321-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність таких понять, як «маркетингові дослідження», «онлайн-дослідження». Окреслено переваги та недоліки, які мають маркетингові дослідження в Інтернеті порівняно з традиційними дослідженнями. Проаналізовано проблеми становлення інтернет-маркетингу в Україні.en_US
dc.description.abstractThe article reveals the essence of such concepts as "marketing research", "online research". The advantages and disadvantages of Internet marketing research in comparison with traditional research have been identified. The problems of the formation of Internet marketing in Ukraine are analyzed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectонлайн-дослідженняen_US
dc.subjectонлайн опитуванняen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectonline researchen_US
dc.subjectonline surveyen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleОсобливості маркетингових досліджень в Інтернетіen_US
dc.title.alternativeFeatures of marketing research on the Interneten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.