Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12322
Title: Бітрікс24 як інструмент взаємодії з клієнтом та прийняття управлінських рішень
Other Titles: Bitrix24 as a instrument for interaction with a client and making management decisions
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Сакали О. П. Бітрікс24 як інструмент взаємодії з клієнтом та прийняття управлінських рішень / О. П. Сакали, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 150–159.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: Бітрікс24
CRM-система
бізнес-процес
управління
прийняття управлінських рішень
клієнти Bitrix24
CRM system
business process
management
management decision making
customers
стаття
Abstract: У статті розкрито вплив Бітрікс24 на удосконалення процесів взаємодії з клієнтами та прийняття управлінських рішень. Дано характеристику та визначено переваги від застосування даної системи в процесі роботи сучасних підприємств. Окреслено зміни, прямі та непрямі економічні ефекти від впровадження на підприємствах Бітрікс24. Наведено напрямки застосування CRM-системи в процесі прийняття управлінських рішень.
The article reveals the influence of Bitrix24 on improving customer interaction processes and making management decisions. The characteristic is given and the advantages of using this system in the process of modern enterprises are determined. Changes, direct and indirect economic effects from implementation at Bitrix24 enterprises are determined. Directions for the application of the CRM system in the process of making management decisions have been introduced.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12322
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.