Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2021-01-28T09:56:13Z-
dc.date.available2021-01-28T09:56:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСакали О. П. Бітрікс24 як інструмент взаємодії з клієнтом та прийняття управлінських рішень / О. П. Сакали, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 150–159.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12322-
dc.description.abstractУ статті розкрито вплив Бітрікс24 на удосконалення процесів взаємодії з клієнтами та прийняття управлінських рішень. Дано характеристику та визначено переваги від застосування даної системи в процесі роботи сучасних підприємств. Окреслено зміни, прямі та непрямі економічні ефекти від впровадження на підприємствах Бітрікс24. Наведено напрямки застосування CRM-системи в процесі прийняття управлінських рішень.en_US
dc.description.abstractThe article reveals the influence of Bitrix24 on improving customer interaction processes and making management decisions. The characteristic is given and the advantages of using this system in the process of modern enterprises are determined. Changes, direct and indirect economic effects from implementation at Bitrix24 enterprises are determined. Directions for the application of the CRM system in the process of making management decisions have been introduced.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectБітрікс24en_US
dc.subjectCRM-системаen_US
dc.subjectбізнес-процесen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectприйняття управлінських рішеньen_US
dc.subjectклієнти Bitrix24en_US
dc.subjectCRM systemen_US
dc.subjectbusiness processen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmanagement decision makingen_US
dc.subjectcustomersen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleБітрікс24 як інструмент взаємодії з клієнтом та прийняття управлінських рішеньen_US
dc.title.alternativeBitrix24 as a instrument for interaction with a client and making management decisionsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.