Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамотоєнкова, О.В.-
dc.contributor.authorСамотоенкова, Е.В.-
dc.contributor.authorSamotoenkova, E.-
dc.date.accessioned2014-04-27T11:20:39Z-
dc.date.available2014-04-27T11:20:39Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСамотоєнкова О. В. Статистичне оцінювання структури і поведінки споживачів на ринку товарів і послуг / О. В. Самотоєнкова // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2007. - Вип. 25. - С. 306- 310.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1232-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми удосконалення методології оцінки ефективності ринкових процесів і явищ. Висвітлююються дискусійні питання, пов’язані зі специфікою ринкової сфери. Пропонуюються підходи щодо використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях структури і поведінки споживачів на ринку товарів і послуг, розглядається система показників оцінювання.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы усовершенствования методологии оценки эффективности рыночных процессов и явлений. Освещаются дискуссионные вопросы, связанные со спецификой рыночной сферы. Предлагаются подходы к использованию статистических методов в маркетинговых исследованиях структуры и поведения потребителей на рынке товаров и услуг, рассматривается система показателей оценивания.-
dc.description.abstractIn the article the problems of improvement of a methodology of an estimation of efficiency of market processes and phenomena are considered. The debatable problems, bound with specificity of market sphere are lighted. Dynamics of efficiency and contribution of market sphere to macroeconomic parameters of country is analysed. The approaches tangent increases of efficiency of operation of this line of business are offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.subjectринок товарів і послугru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectоцінюванняru_RU
dc.subjectструктура і поведінкаru_RU
dc.subjectрынок товаров и услугru_RU
dc.subjectпотребителиru_RU
dc.subjectоценкаru_RU
dc.subjectструктура и поведениеru_RU
dc.subjectmarket of goods and servicesru_RU
dc.subjectusersru_RU
dc.subjectestimationru_RU
dc.subjectstructure and conductru_RU
dc.titleСтатистичне оцінювання структури і поведінки споживачів на ринку товарів і послугru_RU
dc.title.alternativeСтатистическая оценка структуры и поведения потребителей на рынке товаров и услугru_RU
dc.title.alternativeStatistical estimation of structure and conduct of users at the market of goods and servicesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.