Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336
Title: Теоретичні аспекти розвитку маркетингу банківських інновацій в умовах цифрової економіки
Other Titles: Theoretical aspects of the development of marketing of banking innovations in the digital economy
Authors: Коваленко, В.В.
Kovalenko, V.
Citation: Коваленко В. В. Теоретичні аспекти розвитку маркетингу банківських інновацій в умовах цифрової економіки / В. В. Коваленко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. – С. 155-158.
Issue Date: 2020
Keywords: тези доповідей
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.