Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, В.В.-
dc.contributor.authorKovalenko, V.-
dc.date.accessioned2021-02-05T09:05:16Z-
dc.date.available2021-02-05T09:05:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоваленко В. В. Теоретичні аспекти розвитку маркетингу банківських інновацій в умовах цифрової економіки / В. В. Коваленко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. – С. 155-158.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтези доповідейen_US
dc.titleТеоретичні аспекти розвитку маркетингу банківських інновацій в умовах цифрової економікиen_US
dc.title.alternativeTheoretical aspects of the development of marketing of banking innovations in the digital economyen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.