Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12380
Назва: | Пiдвищення теоретико-методологiчного та методичного рiвня викладання навчальних дисциплiн - важлива передумова полiпшення якостi пiдготовки магiстрiв |
Автори: | Левицький, М.А. |
Бібліографічний опис: | Левицький М. А. Пiдвищення теоретико-методологiчного та методичного рiвня викладання навчальних дисциплiн - важлива передумова полiпшення якостi пiдготовки магiстрiв / М. А. Левицький // Удосконалення пiдготовки магiстрiв вiдповiдно до сучасних вимог вищої економiчної освiти : матерiали наук.-метод. конф. / кер. М. I. Звєряков . – Одеса : ОДЕУ , 2007. – С. 100-101. |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | ОДЕУ |
Ключові слова: | методологія знання |
Короткий огляд (реферат): | Розкритrя змісту означеноі теми розпочнемо з короткого наrадування вихідних положень про теорію, методологію та методику. Поняття ''теорія" в перекладі з грецькоі мови означає спостереження, дослідження, логічне узагальнення досвіду, суспільної практики , є системою осною положних ідей у певній царині знання, наукове пізнання закономірностей розвитху природи і суспільства. Теорія виробила потужний категоріальний апарат, за допомогою якого здійснюються наукові дослідження у певній сфері знання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12380 |
Розташовується у зібраннях: | 2. Одеський кредитно-економічний інститут |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Удосконалення.pdf | 349,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.