Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12380
Назва: Пiдвищення теоретико-методологiчного та методичного рiвня викладання навчальних дисциплiн - важлива передумова полiпшення якостi пiдготовки магiстрiв
Автори: Левицький, М.А.
Бібліографічний опис: Левицький М. А. Пiдвищення теоретико-методологiчного та методичного рiвня викладання навчальних дисциплiн - важлива передумова полiпшення якостi пiдготовки магiстрiв / М. А. Левицький // Удосконалення пiдготовки магiстрiв вiдповiдно до сучасних вимог вищої економiчної освiти : матерiали наук.-метод. конф. / кер. М. I. Звєряков . – Одеса : ОДЕУ , 2007. – С. 100-101.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ОДЕУ
Ключові слова: методологія
знання
Короткий огляд (реферат): Розкритrя змісту означеноі теми розпочнемо з короткого наrадування вихідних положень про теорію, методологію та методику. Поняття ''теорія" в перекладі з грецькоі мови означає спостереження, дослідження, логічне узагальнення досвіду, суспільної практики , є системою осною положних ідей у певній царині знання, наукове пізнання закономірностей розвитху природи і суспільства. Теорія виробила потужний категоріальний апарат, за допомогою якого здійснюються наукові дослідження у певній сфері знання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12380
Розташовується у зібраннях:2. Одеський кредитно-економічний інститут

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Удосконалення.pdf349,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.