Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12383
Назва: Теоретико-методичні засади формування стратегії маркетингу банківських інновацій
Інші назви: Theoretical and methodological principles of forming a marketing strategy for banking innovations
Автори: Коваленко, В.В.
Kovalenko, V.
Бібліографічний опис: Коваленко В. В. Теоретико-методичні засади формування стратегії маркетингу банківських інновацій / В. В. Коваленко // Нобелівський вісник. – 2020. – № 1 (13). – С. 30-39.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
інновації
маркетинг банківських інновацій
банки
стратегія
фактори впливу
marketing
innovations
marketing of banking innovations
banks
strategy
factors of influence
стаття
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретико-методичні засади щодо формування стратегії маркетингу банківських інновацій. Обґрунтовано, що перспективи диджиталізації економіки на сучасному ринку визначають необхідність розробки і просування підходів щодо маркетингу банківських інновацій, призначених для забезпечення фінансової стабільності банківського бізнесу та орієнтації маркетингової інноваційної діяльності банків не тільки на їх можливості, а й на потреби ринку. Визначено, що потреба у формуванні стратегії маркетингу банківських інновацій актуалізується на підставі прийняття таких концептуальних документів, як: «Цифрова адженда України 2020», «Стратегія розвитку фінансового сектору України до 2025року» та «Стратегія розвитку інноваційної діяльності на період до 2030 року». Визначено фактори, які впливають на розвиток маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності на мета-, макро- та мікрорівнях. Доведено, що для формування стратегії маркетингу банківських інновацій необхідно: визначити ключові характеристики маркетингу банківських інновацій; виокремити підсистеми процесу реалізації маркетингу банківських інновацій, а саме організаційну, функціональну та фінансову; охарактеризувати маркетинг банківських інновацій залежно від моделі комерціалізації; встановити взаємозв’язок обраної маркетингової стратегії з класифікаційною ознакою банківських інновацій; розробити цілісну структурно-логічну схему формування стратегії маркетингу банківських інновацій. Запропоновано структурно-логічну схему формування стратегії маркетингу банківських інновацій. Визначено, що стратегія маркетингу банківських інновацій – це сукупність упорядкованих дій, спрямованих на розвиток основних видів діяльності банку з метою подолання перепони асиметрії інформації під впливом регуляторних норм та рушійних сил конкурентного середовища для задоволення фінансових та економічних інтересів як самого банку, так і споживачів інноваційних банківських продуктів та послуг.
In the article, the author considers theoretical and methodical bases to formation of strategy of marketing of bank innovations. It is substantiated that the prospects of digitalization of the economy in the modern market determine the need to develop and promote approaches to marketing banking innovations designed to ensure financial stability of the banking business and focus marketing innovation on not only their capabilities but also market needs. It is determined that the need to form a marketing strategy for banking innovations is actualized on the basis of the adoption of such conceptual documents as: “Digital Agenda of Ukraine 2020”, “Strategy for Development of the Financial Sector of Ukraine until 2025” and “Strategy for Innovation Development until 2030”. The factors influencing the development of marketing of banking innovations in the conditions of financial instability at the meta-, macro- and micro-levels are determined. The author defines the marketing of banking innovations as a philosophy, strategy and tactics of banks based on the choice of a particular market segment followed by the development of innovations and marketing in accordance with this segment, which allows you to focus and focus marketing research and banking innovations to reorganize business processes and create new information technology resources that take into account the trends of the digital economy and benefit society, resulting in financially stable development of banks. This is the activity of managing the processes of creating innovative technologies. It is proved that for the formation of the strategy of marketing of banking innovations it is necessary to: determine the key characteristics of the marketing of banking innovations; to single out the subsystems of the marketing implementation process of banking innovations, namely: organizational, functional and financial; characterize the marketing of banking innovations depending on the model of commercialization; to establish the relationship of the chosen marketing strategy with the classification feature of banking innovations; formation of a holistic structural and logical scheme of formation of marketing strategy of banking innovations. The structural and logical scheme of formation of marketing strategy of banking innovations is offered. It is determined that the marketing strategy of banking innovation is a set of orderly actions aimed at developing the main activities of the bank, overcoming obstacles to information asymmetry, under the influence of regulations and drivers of the competitive environment to meet the financial and economic interests of both the bank and consumers of innovation. banking products and services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12383
Інші ідентифікатори: DOI: 10.32342/2616-3853-2020-1-13-4
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.