Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1239
Назва: Многомерные методы – инструмент статистического анализа экономики предприятий
Інші назви: Багатовимірні статистичні методи – інструмент статистичного аналізу економіки підприємства
Multivariate methods - statistical analysis tool business economics
Автори: Погорелова, Т.В.
Погорєлова, Т.В.
Pogorelova, T.
Бібліографічний опис: Погорелова Т. В. Многомерные методы – инструмент статистического анализа экономики предприятий / Т. В. Погорелова // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Матеріали першої міжнар. наук.-практ. конф. (18-19 жовтня 2012 р.). – Одеса: Атлант, 2012. – С. 460-461.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Атлант
Ключові слова: статистические методы
признаковое пространство
диагностические признаки предприятия
многомерные методы
общие факторы
стандартизация
статистичні методи
простір ознак
діагностичні ознаки підприємства
багатовимірні статистичні методи
загальні фактори
стандартизація
statistical methods
the feature space
the diagnostic features of the enterprise
multivariate methods
common factors
standardization
Короткий огляд (реферат): Дается обоснование использования многомерных статистических методов для оценки экономического состояния предприятия, сформировано признаковое пространство предприятия.
Надано обгрунтування використання багатовимірних статистичних методів для оцінки економічного стану підприємства, сформовано ознаковий простір підприємства.
Provides the rationale for the use of multivariate statistical methods to assess the economic condition of the company, formed feature space enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1239
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.