Проблеми та шляхи реалізації стратегії клієнтоцентричності банків в умовах глобалізації фінансових ринків
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
В статті досліджені теоретичні аспекти проблеми клієнтоцентричної стратегії банківської установи. Визначені відмінності понять споживач та клієнт банку. Автор розглядає критерії побудови клієнтоцентричної стратегії банку.
В статье исследованы теоретические аспекты проблемы клиентоцентричной стратегии банков. Определены различия между понятиями потребитель и клиент банка. Автор рассматривает критерии построения клиентоцентричной стратегии банка.
In the article the theoretical aspects of the customer-centric bank strategy were researched. The differences between the terms the bank consumer and client were defined. The author considers the criteria of building bank's customer-centric strategy.
В статье исследованы теоретические аспекты проблемы клиентоцентричной стратегии банков. Определены различия между понятиями потребитель и клиент банка. Автор рассматривает критерии построения клиентоцентричной стратегии банка.
In the article the theoretical aspects of the customer-centric bank strategy were researched. The differences between the terms the bank consumer and client were defined. The author considers the criteria of building bank's customer-centric strategy.
Опис
Бібліографічний опис
Яценко О. В. Проблеми та шляхи реалізації стратегії клієнтоцентричності банків в умовах глобалізації фінансових ринків / О. В. Яценко // Науковий вісник. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2013. – №7 (186). – С. 103-112.