Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1240
Title: Проблеми та шляхи реалізації стратегії клієнтоцентричності банків в умовах глобалізації фінансових ринків
Other Titles: Проблемы и пути реализации стратегии клиентоцентричности банков в условиях глобализации финансовых рынков
Problems and ways to implementation the client-centric strategy by banks in the globalized financial markets
Authors: Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
Yatsenko, A.
Citation: Яценко О. В. Проблеми та шляхи реалізації стратегії клієнтоцентричності банків в умовах глобалізації фінансових ринків / О. В. Яценко // Науковий вісник. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2013. – №7 (186). – С. 103-112.
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: споживач
клієнт
клієнтоцентричність банку
критерії клієнтоцентричності
потребитель
клиент
клиентоцентричность банков
критерии клиентоцентричности
customer
client
client-centric bank
measures of client-centric
Abstract: В статті досліджені теоретичні аспекти проблеми клієнтоцентричної стратегії банківської установи. Визначені відмінності понять споживач та клієнт банку. Автор розглядає критерії побудови клієнтоцентричної стратегії банку.
В статье исследованы теоретические аспекты проблемы клиентоцентричной стратегии банков. Определены различия между понятиями потребитель и клиент банка. Автор рассматривает критерии построения клиентоцентричной стратегии банка.
In the article the theoretical aspects of the customer-centric bank strategy were researched. The differences between the terms the bank consumer and client were defined. The author considers the criteria of building bank's customer-centric strategy.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1240
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.