Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12411
Назва: Формування стратегії управління якістю послуг на прикладі готелю «M1 CLUB HOTEL»
Інші назви: Methods for motivation systems' improvement and staff encouragement of the «M1 CLUB HOTEL»
Автори: Василькова, С.Ю.
Бібліографічний опис: Василькова С. Ю. Формування стратегії управління якістю послуг на прикладі готелю «M1 CLUB HOTEL» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за магістерською програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом» / С. Ю. Василькова; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 96 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління якістю послуг
стратегія
планування
готельне господарство
прогноз
TQM
service quality management
strategy
planning
hotel management
forecast
TQM
241 «Готельно-ресторанна справа»
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи стратегії управління якістю послуг. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готельного комплексу «M1 Club Hotel», визначено ефективність управління персоналом в готелі. Проведено аналіз якості обслуговування в готелі Шляхом порівняння і підрахунку відгуків туристів на сайтах «Booking.com» та «TripAdviser». Розроблено підходи щодо формування стратегії управління якістю послуг в готелі.
The paper considers the theoretical and methodological foundations of service quality management strategy. An analysis of economic activity and organizational structure of the hotel complex "M1 Club Hotel" has been carried out, and the efficiency of personnel management in the hotel has been determined. The quality of service in the hotel has also been analyzed by comparing and counting the reviews of tourists on the "Booking.com" and "TripAdvisor" review websites. Approaches to the formation of a strategy for managing the quality of services in the hotel have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12411
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.