Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12411
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасилькова, С.Ю.-
dc.date.accessioned2021-02-22T11:24:48Z-
dc.date.available2021-02-22T11:24:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВасилькова С. Ю. Формування стратегії управління якістю послуг на прикладі готелю «M1 CLUB HOTEL» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за магістерською програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом» / С. Ю. Василькова; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 96 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12411-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методологічні основи стратегії управління якістю послуг. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готельного комплексу «M1 Club Hotel», визначено ефективність управління персоналом в готелі. Проведено аналіз якості обслуговування в готелі Шляхом порівняння і підрахунку відгуків туристів на сайтах «Booking.com» та «TripAdviser». Розроблено підходи щодо формування стратегії управління якістю послуг в готелі.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical and methodological foundations of service quality management strategy. An analysis of economic activity and organizational structure of the hotel complex "M1 Club Hotel" has been carried out, and the efficiency of personnel management in the hotel has been determined. The quality of service in the hotel has also been analyzed by comparing and counting the reviews of tourists on the "Booking.com" and "TripAdvisor" review websites. Approaches to the formation of a strategy for managing the quality of services in the hotel have been developed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправління якістю послугen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectпрогнозen_US
dc.subjectTQMen_US
dc.subjectservice quality managementen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectplanningen_US
dc.subjecthotel managementen_US
dc.subjectforecasten_US
dc.subjectTQMen_US
dc.subject241 «Готельно-ресторанна справа»en_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleФормування стратегії управління якістю послуг на прикладі готелю «M1 CLUB HOTEL»en_US
dc.title.alternativeMethods for motivation systems' improvement and staff encouragement of the «M1 CLUB HOTEL»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.