Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12415
Назва: Стратегічні напрями підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу на прикладі ресторану «di Mare»
Інші назви: Strategic directions for improving the quality of service in the restaurant business (for example, the restaurant "di Mare")
Автори: Мостова, К.А.
Бібліографічний опис: Мостова К. А. Стратегічні напрями підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу на прикладі ресторану «di Mare» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за магістерською програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом» / К. А. Мостова; наук. кер. Г. К. Бедрадіна; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 102 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: якість
якість обслуговування
конкурентоспроможність
підприємство ресторанного бізнесу
латентний показник
програма заходів
індекс прибутковості
quality
quality of service
competitiveness
restaurant business enterprise
latent indicator
program of measures
profitability index
241 «Готельно-ресторанна справа»
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): Об'єктом дослідження - є процес підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу. У першому розділі проведено дослідження теоретико-методичних засад якості обслуговування, розкрити особливості підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу. У другому розділі визначено організаційно-економічну характеристику ресторану «di Mare»,зроблено таксономічний аналіз основних показників оцінювання якості обслуговування в ресторанах міста Одеси. У третьому розділі визначені стратегічні напрями підвищення якості обслуговування в ресторані, запропоновано програму заходів щодо підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного бізнесу, доведено що рекомендовані заходи є економічно мотивованими.
The object of study is the process of improving the quality of service in the restaurant business. The first section includes an analysis of the research of theoretical and methodical bases of quality of service, reveals features of increase of quality of service of restaurant business enterprises. The second section determines the organizational and economic characteristics of the "di Mare" restaurant and performs a taxonomic analysis of the basic indicators of an estimation of quality of service in restaurants of the city of Odessa. The third section identifies strategic areas for improving the quality of service in restaurants, proposes a program of measures to improve the quality of service in the restaurant business, and proves that the recommended measures are economically motivated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12415
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мостова К.А. Кваліфікаційна робота.pdf798,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Мостова К.А. Реферат.pdf370,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.