Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМостова, К.А.-
dc.date.accessioned2021-02-23T09:37:04Z-
dc.date.available2021-02-23T09:37:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМостова К. А. Стратегічні напрями підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу на прикладі ресторану «di Mare» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за магістерською програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом» / К. А. Мостова; наук. кер. Г. К. Бедрадіна; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 102 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12415-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження - є процес підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу. У першому розділі проведено дослідження теоретико-методичних засад якості обслуговування, розкрити особливості підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу. У другому розділі визначено організаційно-економічну характеристику ресторану «di Mare»,зроблено таксономічний аналіз основних показників оцінювання якості обслуговування в ресторанах міста Одеси. У третьому розділі визначені стратегічні напрями підвищення якості обслуговування в ресторані, запропоновано програму заходів щодо підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного бізнесу, доведено що рекомендовані заходи є економічно мотивованими.en_US
dc.description.abstractThe object of study is the process of improving the quality of service in the restaurant business. The first section includes an analysis of the research of theoretical and methodical bases of quality of service, reveals features of increase of quality of service of restaurant business enterprises. The second section determines the organizational and economic characteristics of the "di Mare" restaurant and performs a taxonomic analysis of the basic indicators of an estimation of quality of service in restaurants of the city of Odessa. The third section identifies strategic areas for improving the quality of service in restaurants, proposes a program of measures to improve the quality of service in the restaurant business, and proves that the recommended measures are economically motivated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectпідприємство ресторанного бізнесуen_US
dc.subjectлатентний показникen_US
dc.subjectпрограма заходівen_US
dc.subjectіндекс прибутковостіen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectrestaurant business enterpriseen_US
dc.subjectlatent indicatoren_US
dc.subjectprogram of measuresen_US
dc.subjectprofitability indexen_US
dc.subject241 «Готельно-ресторанна справа»en_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleСтратегічні напрями підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу на прикладі ресторану «di Mare»en_US
dc.title.alternativeStrategic directions for improving the quality of service in the restaurant business (for example, the restaurant "di Mare")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мостова К.А. Кваліфікаційна робота.pdf798,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Мостова К.А. Реферат.pdf370,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.