Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтойка, Х.І.-
dc.date.accessioned2021-02-23T09:48:32Z-
dc.date.available2021-02-23T09:48:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтойка Х. І. Маркетингові стратегії розвитку кафе-кондитерської «180о» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за магістерською програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом» / Х. І. Стойка; наук. кер. О. Л. Михайлюк; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 73 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12416-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються науково-теоретичні підходи щодо формування стратегії управління якістю послуг, маркетингові стратегії у сфері громадського харчування, нормативно-правова база сфери громадського харчування, сучасний стан і перспективи розвитку сфери харчування в Україні і регіоні. Проаналізовано сучасний стан і перспективи розвитку сфери харчування в Україні і регіоні. Запропоновано перспективи розвитку сфери харчування в Україні і регіоні, організаційни й та фінансовий стан кафе-кондитерської «180о» та обся греалізації продукції підприємства, розрахувано бюджет проєкту та витрати на реалізацію окремих завдань.en_US
dc.description.abstractThe paper considers scientific and theoretical approaches to the formation of service quality management strategy, marketing strategies in the field of catering, regulatory framework for catering, the current state and prospects for the development of nutrition in Ukraine and the region. The current state and prospects of food development in Ukraine and the region are analyzed. Prospects for the development of food in Ukraine and the region, the organizational and financial condition of the cafe-confectionery "180o" and the volume of sales of the enterprise, the project budget and costs for the implementation of individual tasks.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectнормативно-правова базаen_US
dc.subjectнейромаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectресторанне господарствоen_US
dc.subjectмаркетинговий планen_US
dc.subjectбалансen_US
dc.subjectстратегії розвиткуen_US
dc.subjectпандеміяen_US
dc.subjectорганізаційний та фінансовий планen_US
dc.subjectрентабельністьen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectregulatoryframeworken_US
dc.subjectneuromarketingen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectpubliccateringen_US
dc.subjectmarketingplanen_US
dc.subjectbalanceen_US
dc.subjectdevelopment strategiesen_US
dc.subjectpandemicen_US
dc.subjectorganizational and financial planen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subject241 «Готельно-ресторанна справа»en_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleМаркетингові стратегії розвитку кафе-кондитерської «180о»en_US
dc.title.alternativeMarketingstrategiesforthedevelopmentofacafe-confectionery "180°"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стойка Х.І. Кваліфікаційна робота.pdf347,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Стойка Х.І. Реферат.pdf178,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.