Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХозієв, Л.-
dc.date.accessioned2021-02-24T09:09:38Z-
dc.date.available2021-02-24T09:09:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХозієв Л. «Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі дистриб'юторської компанії) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка, планування та управління бізнесом» / Л. Хозієв; наук. кер. В. О. Однолько; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 75 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12435-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства. Визначено сутність поняття конкуренції і конкурентоспроможності підприємства. Наведено методи оцінки та фактори конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «Блейд». Проведено оцінку рівня та резервів підвищення конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано економічне обґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Блейд».en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of enterprise competitiveness. The essence of the concept of competition and competitiveness of the enterprise is determined. Methods of assessment and factors of enterprise competitiveness are given. The financial and economic activity of Blade LLC is analyzed. An assessment of the level and reserves of increasing the competitiveness of the enterprise. The economic substantiation of ways of increase of competitiveness of LLC Blade is offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectметоди конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectфактори конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectприбутокen_US
dc.subjectплатоспроможністьen_US
dc.subjectрівень конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectпрогнозуванняen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmethods of competitivenessen_US
dc.subjectfactors of competitivenessen_US
dc.subjectprofiten_US
dc.subjectsolvencyen_US
dc.subjectlevel of competitivenessen_US
dc.subjectorecastingen_US
dc.subject076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»en_US
dc.subjectкафедра економіки, права та управління бізнесомen_US
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі дистриб'юторської компанії)en_US
dc.title.alternativeWays to increase the competitiveness of the enterprise (on the example of a distribution company)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хозієв Л. Кваліфікаційна робота.pdf411,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Хозієв Л. Реферат.pdf361,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.