Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12448
Назва: Управління прибутком підприємства (на прикладі ПП «ДІД ВАСИЛЬ»)
Інші назви: Profit management of the enterprise (on the example of PE "DID VASYL")
Автори: Абрамов, М.Н.
Бібліографічний опис: Абрамов М. Н. Управління прибутком підприємства (на прикладі ПП «ДІД ВАСИЛЬ») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / М. Н. Абрамов; наук. кер. О. С. Кічук; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 81 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: прибуток
фінансовий результат
управління прибутком
резерви підвищення прибутку
profit
financial result
profit management
reserves of profit increase
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні питання прибутку як фінансового результату підприємства; види та функції прибутку; засади управляння прибутком підприємства. Проаналізовано ринок фасованих круп в Україні; фінансово-економічний стан підприємства ПП «Дід Василь»; проведено аналіз прибутку підприємства ПП «Дід Василь». Запропоновано підвищення прибутку підприємства за рахунок впровадження нового обсягу фасування та підвищення обсягів реалізації за рахунок реклами на торгових місцях.
The paper considers the theoretical profit as a financial result of the enterprise; types and functions of profit; principles of enterprise profit management. The market of packaged cereals in Ukraine is analyzed; financial and economic condition of the enterprise PE "Did Vasyl"; the analysis of the profit of the enterprise PE "Did Vasily" is carried out. It is proposed to increase the company's profit through the introduction of a new volume of packaging and increase sales through advertising at retail outlets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12448
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Абрамов М.Н. Кваліфікаційна робота.pdf275,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Абрамов М.Н. Реферат.pdf154,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.