Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12449
Назва: Формування елементів стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Formation of elements competitiveness increasing strategy for enterprises
Автори: Балахніна, А.О.
Бібліографічний опис: Балахніна А. О. Формування елементів стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / А. О. Балахніна; наук. кер. Р. В. Грінченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 101 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: стратегія
стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства
конкурентоспроможність
диверсифікація товару
strategy
strategy to increase the competitiveness of the enterprise
competitiveness
product diversification
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти визначення «стратегія» та «стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства», проаналізовано та складено класифікацію стратегій підвищення конкурентоспроможності підприємства, приділено увагу етапам формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності підприємства, надано характеристику господарської діяльності та приділено увагу аналізу показників конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано формування елементів стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад» за напрямком зростання ефективності та прибутку на підприємстві в розрізі впровадження маркетингових заходів та диверсифікації та продажу нового товару на новому ринку.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the definition of "strategy" and "strategy to increase the competitiveness of the enterprise", analyzes and compiles the classification of strategies to increase the competitiveness of the enterprise, pays attention to the stages of strategy to increase the competitiveness of the enterprise. The main technical and economic indicators of the enterprise are analyzed, the characteristics of economic activity are given and attention is paid to the analysis of the enterprise 's competitiveness indicators. The formation of elements of the strategy of increasing the competitiveness of the company LLC "Telecard-Device" in the direction of increasing efficiency and profit at the company in terms of implementing marketing measures and diversification and sale of new products in a new market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12449
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.