Формування збутової стратегії підприємства (на прикладі ПрАТ «Санта Україна»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування збутової стратегії на підприємстві, а також поняття «збут», «збутова політика» та «збутова стратегія».
Проаналізовано основні техніко-економічні показники підприємства, показники ефективності основних засобів, показники рентабельності, показники платоспроможності, ліквідності, стійкості, надано характеристику діяльності підприємства, та проаналізовано основні показники збутової діяльності на підприємстві.
Сформована збутова стратегія ПрАТ «Санта Україна». Запропоновано заходи щодо покращення збутової діяльності підприємства на базі стратегії збуту.
The paper considers the theoretical aspects of the formation of sales strategy at the enterprise, as well as the concepts of "sales", "sales policy" and "sales strategy". The main technical and economic indicators of the enterprise, indicators of efficiency of fixed assets, indicators of profitability, indicators of solvency, liquidity, stability, the characteristic of activity of the enterprise are given, and the basic indicators of sales activity at the enterprise are analyzed. The sales strategy of PJSC "Santa Ukraine" has been formed. Measures to improve the sales activities of the enterprise on the basis of sales strategy are proposed.
The paper considers the theoretical aspects of the formation of sales strategy at the enterprise, as well as the concepts of "sales", "sales policy" and "sales strategy". The main technical and economic indicators of the enterprise, indicators of efficiency of fixed assets, indicators of profitability, indicators of solvency, liquidity, stability, the characteristic of activity of the enterprise are given, and the basic indicators of sales activity at the enterprise are analyzed. The sales strategy of PJSC "Santa Ukraine" has been formed. Measures to improve the sales activities of the enterprise on the basis of sales strategy are proposed.
Опис
Бібліографічний опис
Гудима О. А. Формування збутової стратегії підприємства (на прикладі ПрАТ «Санта Україна) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / О. А. Гудима; наук. кер. О. О. Дегтярьова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 79 с.