Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12452
Назва: Формування збутової стратегії підприємства (на прикладі ПрАТ «Санта Україна»)
Інші назви: Formation of sales strategy of the enterprise (on the example of PJSC «Santa Ukraine»)
Автори: Гудима, О.А.
Бібліографічний опис: Гудима О. А. Формування збутової стратегії підприємства (на прикладі ПрАТ «Санта Україна) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / О. А. Гудима; наук. кер. О. О. Дегтярьова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 79 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підприємство
збут
збутова стратегія
збутова діяльність
enterprise
sales
sales strategy
sales activities
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування збутової стратегії на підприємстві, а також поняття «збут», «збутова політика» та «збутова стратегія». Проаналізовано основні техніко-економічні показники підприємства, показники ефективності основних засобів, показники рентабельності, показники платоспроможності, ліквідності, стійкості, надано характеристику діяльності підприємства, та проаналізовано основні показники збутової діяльності на підприємстві. Сформована збутова стратегія ПрАТ «Санта Україна». Запропоновано заходи щодо покращення збутової діяльності підприємства на базі стратегії збуту.
The paper considers the theoretical aspects of the formation of sales strategy at the enterprise, as well as the concepts of "sales", "sales policy" and "sales strategy". The main technical and economic indicators of the enterprise, indicators of efficiency of fixed assets, indicators of profitability, indicators of solvency, liquidity, stability, the characteristic of activity of the enterprise are given, and the basic indicators of sales activity at the enterprise are analyzed. The sales strategy of PJSC "Santa Ukraine" has been formed. Measures to improve the sales activities of the enterprise on the basis of sales strategy are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12452
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гудима О.А. Кваліфікаційна робота.pdf672,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гудима О.А. Реферат.pdf473,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.