Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12452
Title: Формування збутової стратегії підприємства (на прикладі ПрАТ «Санта Україна»)
Other Titles: Formation of sales strategy of the enterprise (on the example of PJSC «Santa Ukraine»)
Authors: Гудима, О.А.
Citation: Гудима О. А. Формування збутової стратегії підприємства (на прикладі ПрАТ «Санта Україна) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / О. А. Гудима; наук. кер. О. О. Дегтярьова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 79 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: підприємство
збут
збутова стратегія
збутова діяльність
enterprise
sales
sales strategy
sales activities
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування збутової стратегії на підприємстві, а також поняття «збут», «збутова політика» та «збутова стратегія». Проаналізовано основні техніко-економічні показники підприємства, показники ефективності основних засобів, показники рентабельності, показники платоспроможності, ліквідності, стійкості, надано характеристику діяльності підприємства, та проаналізовано основні показники збутової діяльності на підприємстві. Сформована збутова стратегія ПрАТ «Санта Україна». Запропоновано заходи щодо покращення збутової діяльності підприємства на базі стратегії збуту.
The paper considers the theoretical aspects of the formation of sales strategy at the enterprise, as well as the concepts of "sales", "sales policy" and "sales strategy". The main technical and economic indicators of the enterprise, indicators of efficiency of fixed assets, indicators of profitability, indicators of solvency, liquidity, stability, the characteristic of activity of the enterprise are given, and the basic indicators of sales activity at the enterprise are analyzed. The sales strategy of PJSC "Santa Ukraine" has been formed. Measures to improve the sales activities of the enterprise on the basis of sales strategy are proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12452
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гудима О.А. Кваліфікаційна робота.pdf672,87 kBAdobe PDFView/Open
Гудима О.А. Реферат.pdf473,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.