Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудима, О.А.-
dc.date.accessioned2021-02-25T13:47:59Z-
dc.date.available2021-02-25T13:47:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГудима О. А. Формування збутової стратегії підприємства (на прикладі ПрАТ «Санта Україна) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / О. А. Гудима; наук. кер. О. О. Дегтярьова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12452-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування збутової стратегії на підприємстві, а також поняття «збут», «збутова політика» та «збутова стратегія». Проаналізовано основні техніко-економічні показники підприємства, показники ефективності основних засобів, показники рентабельності, показники платоспроможності, ліквідності, стійкості, надано характеристику діяльності підприємства, та проаналізовано основні показники збутової діяльності на підприємстві. Сформована збутова стратегія ПрАТ «Санта Україна». Запропоновано заходи щодо покращення збутової діяльності підприємства на базі стратегії збуту.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of the formation of sales strategy at the enterprise, as well as the concepts of "sales", "sales policy" and "sales strategy". The main technical and economic indicators of the enterprise, indicators of efficiency of fixed assets, indicators of profitability, indicators of solvency, liquidity, stability, the characteristic of activity of the enterprise are given, and the basic indicators of sales activity at the enterprise are analyzed. The sales strategy of PJSC "Santa Ukraine" has been formed. Measures to improve the sales activities of the enterprise on the basis of sales strategy are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectзбутова стратегіяen_US
dc.subjectзбутова діяльністьen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectsales strategyen_US
dc.subjectsales activitiesen_US
dc.subject076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»en_US
dc.subjectкафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльностіen_US
dc.titleФормування збутової стратегії підприємства (на прикладі ПрАТ «Санта Україна»)en_US
dc.title.alternativeFormation of sales strategy of the enterprise (on the example of PJSC «Santa Ukraine»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гудима О.А. Кваліфікаційна робота.pdf672,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гудима О.А. Реферат.pdf473,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.