Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12457
Назва: | Стратегія підвищення прибутку підприємства |
Інші назви: | Economic justification the enterprise development strategies (on the example of "S-engineering") |
Автори: | Зюзіна, Д.В. |
Бібліографічний опис: | Зюзіна Д. В. Стратегія підвищення прибутку підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / Д. В. Зюзіна; наук. кер. О. Г. Янковий; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 82 с. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | прибуток підприємство прибуток підприємства управління прибутком стратегія стратегія підприємства стратегія управління стратегічне управління profit enterprise enterprise profit strategy to improve profit enterprise strategy management strategy strategic management 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльност |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки стратегії підвищення прибутку підприємства: економічна сутність прибутку, його функції, види та значення для підприємства; формування прибутку під впливом внутрішніх та зовнішніх факторів; стратегії та методи управління прибутком підприємства.
Проаналізовано внутрішнє за зовнішнє середовище ТОВ «Телекарт-Прилад»: загальну діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад» та тенденції розвитку приладобудівної галузі; фінансово-господарську діяльність, рівень та динаміку прибутку підприємства; проведено SWOT-аналіз, факторний аналіз та прогнозне оцінювання динаміки прибутку підприємства
Запропоновано реалізувати розроблену стратегію підвищення прибутку за рахунок впровадження елементів Індустрії 4.0 та виробництва нового виду продукції. The work deals with the theoretical aspects of developing a strategy to increase the enterprise’s profits: the economic essence of profit, its functions, types and significance for the enterprise; profit formation under the influence of internal and external factors; strategies and methods of enterprise profit management. The internal and external environment of Telekart-Prylad LLC is analyzed: the general activity of Telekart-Prylad LLC and trends in the development of the instrument-making industry; financial and economic activity, level and dynamics of enterprise profit; SWOT-analysis, factor analysis and forecast assessment of the enterprise’s profit dynamics were conducted. It is proposed to implement the developed strategy to increase profits through the introduction of elements of Industry 4.0 and the production of a new product. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12457 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет економіки і управління підприємництвом* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зюзіна Д.В. Квалiфiкацiйна робота.pdf | 342,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Зюзіна Д.В. Реферат.pdf | 244,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.