Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12470
Назва: Стратегія підвищення прибутку підприємства (на прикладі ТОВ «Дорікум)
Інші назви: The strategy of increasing the profit of the enterprise (for example LTD Dorikum)
Автори: Шмуклеровський, Є.О.
Бібліографічний опис: Шмуклеровський Є. О. Стратегія підвищення прибутку підприємства (на прикладі ТОВ «Дорікум») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / Є. О. Шмуклеровський; наук. кер. І. М. Танасюк; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 78 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: прибуток
види прибутку
фактори
стратегія та заході збільшення прибутку
profit
types of profit
factors
strategy and ways to increase profits
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти роль та сутність прибутку підприємства. Проаналізовано динаміку основних економічних показників діяльності досліджуваного підприємства, розроблено стратегію зростання прибутку. Запропоновано стратегію підвищення обсягу прибутку та заходи, щодо її реалізації.
The paper considers the theoretical aspects of the role and essence of enterprise profit. The dynamics of the main economic indicators of the researched enterprise activity is analyzed, the strategy of profit growth is developed. The strategy of increase of the volume of profit and measures concerning its realization are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12470
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.