Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12478
Назва: Складові елементи і варіанти стратегії банку
Інші назви: The constituent elements and options of the bank’s strategy
Автори: Сирчин, О.Л.
Syrchyn, О.
Бібліографічний опис: Складові елементи і варіанти стратегії банку / О. Л. Сирчин // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. – № 2 (73). – С. 84-93.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.2(73).2020.84-93
Ключові слова: комерційний банк
стратегія діяльності банку
стратегічне бачення
типи стратегії діяльності банку
шляхи реалізації стратегії банку
commercial bank
bank activity strategy
strategic vision types of the bank’s activity strategy
ways to implement the bank’s strategy
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано науково-практичний підхід до формування стратегії діяльності комерційного банку в сучасних умовах. Інформаційною базою статті послужили результати дослідження сучасних вчених і статистичні дані НБУ. Визначено, що причиною існування стратегії банку є його місія. У результаті проведеного дослідження обґрунтовано, що основними елементами стратегії є стратегічне бачення, стратегічне планування та стратегія дій банку. Сформульовано визначення стратегії банку. Обґрунтовано підходи до формування стратегії банку: традиційний, конкурсний, інтегративний і зовнішній. Визначено, що частка банку на ринку банківських послуг при певному рівні прибутковості є універсальною стратегічною метою його діяльності. Отже, існують тільки три універсальні стратегії дій банку: стратегія агресивного зростання, стратегія помірного зростання, консервативна стратегія. З даної точки зору слідує, що існують три основних шляхи досягнення конкурентної переваги: виявлення таких ринкових сегментів у рамках всієї економіки, де банк може лідирувати; отримання переваг за рахунок впровадження нових банківських послуг; отримання переваг за рахунок ціноутворення. Показано, що стратегія банку пов’язана з вибором моделі корпоративного управління банку, яка, у свою чергу, залежить від особливостей економіки країни. Запропоновано використовувати японсько- німецьку модель корпоративного управління банку як найбільш прийнятну для конкретних політико-економічних умов України. Зазначено, що реалізація стратегії банку призводить до формування універсального або спеціалізованого банку (корпоративного, роздрібного, інвестиційного, розрахункового тощо).
The article proposes a scientific and practical approach to the formation of a strategy for the commercial bank activities in modern conditions. The information base of the article was the results of a study of modern scientists and statistical data of the NBU. It is determined that the reason for the existence of the bank’s strategy is its mission. As a result of the study, it was substantiated that the main elements of the strategy are the strategic vision, strategic planning and action strategy of the bank. The definition of the bank’s strategy is formulated. Approaches to the formation of the bank’s strategies have been substantiated: traditional, competitive, integrative and external. It is determined that the bank’s share in the banking services market at a certain level of profitability is the universal strategic goal of the bank’s activities. Consequently, there are only three universal strategies for the bank’s actions: an aggressive growth strategy, a moderate growth strategy, and a conservative strategy. From this point of view, it follows that there are three main ways to achieve a competitive advantage: identifying such market segments throughout the entire economy, where the bank can lead; receiving benefits through the introduction of new banking services; getting benefits through pricing. It is shown that the bank’s strategy is associated with the choice of a corporate governance model of the bank, which, in turn, depends on the characteristics of the country’s economy. It is proposed to use the Japanese-German model of corporate governance of the bank as the most suitable for the specific political and economic conditions of Ukraine. It is noted that the implementation of the bank’s strategy leads to the formation of a universal or specialized bank (corporate, retail, investment, settlement, etc.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12478
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 73
Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Складові елементи і варіанти стратегії банку.pdf422,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.