Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12492
Title: Оцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок
Other Titles: Evaluation of the range, examination of the quality of soft drinks and the formation of consumer preferences for individual brands
Authors: Волос, Д.Ю.
Citation: Волос Д. Ю. Оцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Експертиза товарів та послуг» / Д. Ю. Волос; наук. кер. Т. А. Кунділовська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 81 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: безалкогольні напої
споживання
експертиза
якість
органолептичні властивості
балова оцінка
soft drinks
consumption
examination
quality
organoleptic properties
score
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
кафедра експертизи товарів та послуг
Abstract: У роботі охарактеризовано асортимент безалкогольних напоїв, що представлений на українському ринку; визначено класифікацію та чинники формування якості безалкогольних напоїв; обґрунтовано споживні властивості безалкогольних напоїв та чинників їх формування; проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку безалкогольних напоїв в Україні; виявлено чинники формування споживчого попиту на безалкогольні напої; проведено товарознавчу оцінку якості зразків безалкогольних напоїв, що реалізується в торговельній мережі.
The paper describes the range of soft drinks presented on the Ukrainian market; the classification and factors of formation of quality of soft drinks are defined; the consumer properties of soft drinks and factors of their formation are substantiated; the state and tendencies of development of the market of soft drinks in Ukraine are analyzed; the factors of formation of consumer demand for soft drinks are revealed; a commodity assessment of the quality of soft drink samples was carried out, which is sold in the trade network.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12492
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волос Д.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf247,28 kBAdobe PDFView/Open
Волос Д.Ю. Реферат.pdf189,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.