Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолос, Д.Ю.-
dc.date.accessioned2021-03-03T12:35:26Z-
dc.date.available2021-03-03T12:35:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВолос Д. Ю. Оцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Експертиза товарів та послуг» / Д. Ю. Волос; наук. кер. Т. А. Кунділовська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 81 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12492-
dc.description.abstractУ роботі охарактеризовано асортимент безалкогольних напоїв, що представлений на українському ринку; визначено класифікацію та чинники формування якості безалкогольних напоїв; обґрунтовано споживні властивості безалкогольних напоїв та чинників їх формування; проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку безалкогольних напоїв в Україні; виявлено чинники формування споживчого попиту на безалкогольні напої; проведено товарознавчу оцінку якості зразків безалкогольних напоїв, що реалізується в торговельній мережі.en_US
dc.description.abstractThe paper describes the range of soft drinks presented on the Ukrainian market; the classification and factors of formation of quality of soft drinks are defined; the consumer properties of soft drinks and factors of their formation are substantiated; the state and tendencies of development of the market of soft drinks in Ukraine are analyzed; the factors of formation of consumer demand for soft drinks are revealed; a commodity assessment of the quality of soft drink samples was carried out, which is sold in the trade network.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбезалкогольні напоїen_US
dc.subjectспоживанняen_US
dc.subjectекспертизаen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectорганолептичні властивостіen_US
dc.subjectбалова оцінкаen_US
dc.subjectsoft drinksen_US
dc.subjectconsumptionen_US
dc.subjectexaminationen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectorganoleptic propertiesen_US
dc.subjectscoreen_US
dc.subject076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»en_US
dc.subjectкафедра експертизи товарів та послугen_US
dc.titleОцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марокen_US
dc.title.alternativeEvaluation of the range, examination of the quality of soft drinks and the formation of consumer preferences for individual brandsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волос Д.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf247,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Волос Д.Ю. Реферат.pdf189,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.