Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндреєва, В.Ш.-
dc.date.accessioned2021-03-05T08:43:31Z-
dc.date.available2021-03-05T08:43:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАндрєєва В. Ш. Маркетингові комунікації в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу на прикладі «Cafe Forty Five» (ФОП «Денисов В.В.») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / В. Ш. Андрєєва; наук. кер. Н. В. Смирнова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 112 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12501-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій сутність та складові елементи маркетингових комунікацій, основні етапи формування системи маркетингових комунікацій, сучасні маркетингові комунікації в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу. Проаналізовано профіль маркетингового маркетингового середовища і ефективність використання маркетингових комунікацій рестораном «Cafe Forty Five». Запропоновано наступні заходи удосконалення елементів маркетингових комунікацій підприємства ресторанного господарства: прийняття участі в Міжнародному експофорумі ресторанно-готельного бізнесу та клінінгу FoReCH, RestaurantExpo, професійний майданчик семінарів «INREST FORUM’21»; рекламна кампанія щодо формування і підтримки сприятливого іміджу ресторану «Cafe Forty Five»; впровадження сучасного рішення маркетингових комунікацій за допомогою використання QR- коду; генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of three sections. The object of the study is the system of marketing communications in the management of the restaurant business "Cafe Forty Five". The paper considers the theoretical aspects of marketing communications, the essence and components of marketing communications, the main stages of formation of the system of marketing communications, modern marketing communications in the management of restaurant business. The profile of the marketing environment and the effectiveness of the use of marketing communications by the restaurant "Cafe Forty Five" are analyzed. The following measures to improve the elements of marketing communications of the restaurant business are proposed: participation in the International Expoforum of restaurant and hotel business and cleaning FoReCH, RestaurantExpo, professional platform of seminars "INREST FORUM'21"; advertising campaign to form and maintain a favorable image of the restaurant "Cafe Forty Five"; introduction of a modern solution of marketing communications through the use of QR-code; generation of traffic from social networks and thematic resources.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectекономічний ефектen_US
dc.subjectресторанний бізнесen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjecteconomic effecten_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleМаркетингові комунікації в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу на прикладі «Cafe Forty Five» (ФОП «Денисов В.В.»)en_US
dc.title.alternativeMarketing communications in the management of restaurant businesses on the example of» Cafe Forty Five» (FOP «Denisov VV»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.