Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАрцибашева, О.І.-
dc.date.accessioned2021-03-05T08:51:32Z-
dc.date.available2021-03-05T08:51:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАрцибашева О. І. Маркетингова стратегічна політика на підприємстві ТОВ «АВТОЦЕНТР ХЕРСОН» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / О. І. Арцибашева; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 109 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12502-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності політики розподілу, управління та організація розподільчою діяльністю підприємства та методи оцінки ефективності маркетингових каналів розподілу. Проаналізовано господарську діяльність ТОВ АВТОЦЕНТР ХЕРСОН, зокрема проаналізовано маркетингове середовище підприємства та збутову діяльність автоцентру. Запропоновано заходи щодо вдосконалення політики комунікації та політики розподілу ТОВ АВТОЦЕНТР ХЕРСОН, а саме: впровадження аромамаркетингу, створення CRM-системи, проведення тренінгів для найманих працівників та відкриття нового автосалону.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the essence of the distribution policy, management and organization of the distribution activity of the enterprise and the methods for evaluating the effectiveness of marketing channels of distribution. Author analysis the economic activity of AUTOCENTRE KHERSON LLC, in particular, the marketing environment of the enterprise and marketing activity of the autocentre were analyzed. Measures to improve the communication policy and distribution policy of LLC AUTOCENTRE KHERSON are proposed, namely: the introduction of aroma marketing, the creation of a CRM system, training for hired employees and the opening of a new car dealership.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectполітика розподілуen_US
dc.subjectрозподілen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectSTEP-аналізen_US
dc.subjectавтоцентрen_US
dc.subjectаромомаркетингen_US
dc.subjectCRMen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectdistribution policyen_US
dc.subjectdistributionen_US
dc.subjectSWOT-analysisen_US
dc.subjectSTEP-analysisen_US
dc.subjectautocentreen_US
dc.subjectaroma marketingen_US
dc.subjectCRMen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleПолітика розподілу і напрямки її вдосконалення на підприємствіen_US
dc.title.alternativeThe policy of distribution and direction of its improvement at the enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.