Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуракулова, О.В.-
dc.date.accessioned2021-03-05T09:06:00Z-
dc.date.available2021-03-05T09:06:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКуракулова О. В. Удосконалення інтернет-маркетингу підприємства «Compass» (ФОП Леденчук В. І.) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / О. В. Куракулова; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 112 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12503-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет маркетингу підприємств в сфері надання послуг. Були розглянуті теоретичні основи головних інструментів Інтернет- маркетингу, а саме контекстна-медійна реклама, внутрішня оптимізація сайту, просування в соціальних мережах та інші. Проаналізовано: фінансові показники, маркетингове середовище, комплекс маркетингу, інтернет-маркетинг. Запропоновано: вдосконалити інтернет-маркетинг шляхом впровадження контекстної та таргетованої реклами, а також SEO- просування.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of theoretical bases of main instruments of Internet-marketingwere considered, namely Ppc advertisement, Search engine optimization of website, promotion in social networks Analyzed: financial indicators, marketing environment, marketing complex, internet marketing. Suggested: improve Internet marketing through the introduction of contextual and targeted advertising, as well as SEO-promotion.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectінструменти Інтернет-маркетингуen_US
dc.subjectпросування в соціальних мережахen_US
dc.subjectвнутрішня оптимізація сайтуen_US
dc.subjectконтекстна рекламаen_US
dc.subjectтаргетована рекламаen_US
dc.subjectinternet-marketingen_US
dc.subjectinternet-marketing instrumentsen_US
dc.subjectsearch engine optimizationen_US
dc.subjectsocial media marketingen_US
dc.subjectPPC advertisingen_US
dc.subjecttarget advertisingen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення інтернет-маркетингу підприємства «Compass» ( ФОП Леденчук В.І.)en_US
dc.title.alternativeImprovement of internet-marketing of the enterprise "Compass" (PI Ledenchuk V. I.)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.