Формування маркетингової стратегії підприємства ФОП «Мисловський О.В.»

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Одеський національний економічний університет

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової стратегії на підприємстві та особливості їх впровадження на ринку меблів. Проаналізовано маркетингові стратегії на підприємстві ФОП “Мисловський.О.В.”. Запропоновано покращення існуючої маркетингової стратегії, та впровадження нової для покращення виробництва та функціонування ФОП “Мисловський.О.В.”.
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing efficiency of the enterprise of the FOP "Mislovsky OV" on the furniture market. Diploma thesis deals with theoretical aspects of a new marketing strategy, which is new for the reduction of the distribution and function of the FOP “Mislovsky.O.”

Description

Citation

Козак М. О. Формування маркетингової стратегії підприємства ФОП «Мисловський О.В. : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / М. О. Козак; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 94 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By