Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12504
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства ФОП «Мисловський О.В.»
Other Titles: Formation of the marketing strategy of the enterprise of the private enterprise "Mislovsky O.V."
Authors: Козак, М.О.
Citation: Козак М. О. Формування маркетингової стратегії підприємства ФОП «Мисловський О.В. : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / М. О. Козак; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 94 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: стратегічний маркетинг
маркетинг на ринку меблів
розробка маркетингової стратегії на підприємтсві
strategic marketing
furniture market marketing
development of marketing strategy at the enterprise
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової стратегії на підприємстві та особливості їх впровадження на ринку меблів. Проаналізовано маркетингові стратегії на підприємстві ФОП “Мисловський.О.В.”. Запропоновано покращення існуючої маркетингової стратегії, та впровадження нової для покращення виробництва та функціонування ФОП “Мисловський.О.В.”.
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing efficiency of the enterprise of the FOP "Mislovsky OV" on the furniture market. Diploma thesis deals with theoretical aspects of a new marketing strategy, which is new for the reduction of the distribution and function of the FOP “Mislovsky.O.”
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12504
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козак М.О. Кваліфікаційна робота.pdf280,93 kBAdobe PDFView/Open
Козак М.О. Реферат.pdf124,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.